Jumat, 10 Februari 2012

Inget "R"

Ya ampun Tuhaaaaaaan.
aku bener-bener gk bs ngelupain dia..
aku betul-betul jatuh hati kepadanya..
aku betul-betul kangen dengannya...
aku betul-betul cinta dia....
aku betul-betul sayaaaaaaaang dia...

Ya Allah, apa yg harus aku lakukan..
aku ingin sekali nanyain kabar dia..
aku ingin sekali ngubungin dia...
tapi aku gengsi..

Ya Allah,,bolehkah aku menghubinya, sekali ini saja.
kalo dia hanya biasa-biasa saja menyambut ku,, aku akan lupakan dia slama-lamanya..
Mungkin dia bukan jodoh untukku..

Maafkan aku R**I, yg gak peka dengan perasaanmu.
Inilah aku, aku emang cuek, tapi di dalamnya aku perhatian bangeeet.
Hikzz,, aku bener-bener cinta kamu.
aku bener-bener cemburu dgn kamu yg udah punya kekasih yg dijodohin sama om kamu.
aku bener-bener cemburu,, tapi kamu gk memperhatiin sikap aku...

Untuk kedua kali aku gagal menjalin hubungan dengan pria.....

Ya allah , ampuni aku yg gak bisa mengelola perasaan ini..